2008. május 19., hétfő

Megváltás-gyógyulás Zsolt.103:3

A 103 Zsoltár egy csodálatos költemény.
A héber költészetre jellemző,hogy ugyanazt a mondanivalót ismétli más szavakkal.
A "megbocsátja minden bünödet "ugyanazt jelenti,mint a "meggyógyitja minden betegségedet"illetve "megváltja életedet a koporsótól "..Amikor olvassuk az Ószövetségben(Ésaiás 53-ban,)s az Újszövetségben Péter levelébőll"AZ Ő SEBEIBEN GYÓGYULTUNK MEG -a MEGVÁLTÁSRÓL van szó !
A MEGVÁLTÁS nem jelent kevesebbet,mint bünbocsánatot és gyógyulást.Mert nem csak arra van szüksége a bünös embernek,hogy bocsánatot nyerjen,felszabaduljon a bün terhe alól,hanem,hogy életre keljen,megelevenedjen,illetve újjászülessen Isten Igéje és Szentlelke által.
Tizenéves koromban fogadtam el hit által büneim bocsánatát,gyógyultam meg,lett enyém a megváltás.A Biblia tanitása szerint egyértelmü,hogy a megváltás elsősorban a lélekre vonatkozik"Mert a lélek több,hogynem a test".Azonban ugyancsak a Biblia tanitása szerint(Róma 8)mi magunk a Lélek zsengéjének birtokosai is várjuk testünknek megváltását.
"Amint hordtuk a földinek ábrázatát,hordani fogjuk a mennyeinek ábrázatát is./IKorintus 15/
"Imé mindent ujjá teszek "/elenések 21:3-5/ Igy irja le a Biblia a teljes megváltást ,amiben a testünk is benne van.
Mint Isten gyermeke a megváltás áldásait: bünbocsánatot és gyógyulást sokszor tapasztaltam.
Nemrég történt..Súlyos hátgerincproblémám volt.Nehéz volt feküdni,felkelni,ülni és nem tudtam járni.Olyan fájdalmaim voltak,amilyet a szivmütét alkalmával sem éreztem.Nagyon kivántam testem megváltását.A gyógyszerek keveset enyhitették a fájdalmaimat,de nem gyógyultam.Mütétet az orvosok nem vállaltak.Ez év februárjától juniusig,amit csak lehetett,mindent megpróbáltam.Imádkoztunk,de amig el nem hozta Isten a gyógyulás napját,türni kellett,várni kellett.
Juniusban feleségemmel Kovásznán voltunk.Több százan várták a viznek mozdulását.Senki nem volt olyan nyomorult állapotban,mint én......(talán még egy asszony) Teltek a napok,én még mindig a padlón voltam.Éjjelenként többször gondoltam arra,hogy a fürdő és mofetta kezelés azoknak használ,akiknek nem olyan súlyos a betegségük,mint az enyém.Egyik éjjel 4 óra után elaludtam .Álmomban azt az éneket énekeltem"A Bárány vére megtisztit.....Amikor odáig értem,hogy" A Jézus sebe meggyógyit",akkor felébredtem.Igy kezdődött a gyógyulásom.Most már kilométereket is gyalogolok.Nem vagyok és nem is leszek már testben olyan erős ,mint amilyen voltam,de meggyógyultam.Hála és dicsőség Istennek!
Címkék: 2007-10-01 21:54:40 id. Veress Ernő hozzáaszólás: 0

Nincsenek megjegyzések: