2008. május 19., hétfő

''Talpalávaló "



I.Mózes 3,14-15 ..........a kígyó feje
És monda az Úr Isten a kígyónak: Mivelhogy ezt cselekedted,
átkozott légy minden barom és minden mezei vad között;
hasadon járj, és port egyél életed minden napjaiban.
És ellenségeskedést szerzek közötted és az asszony között,
a te magod között, és az ő magva között:
az neked fejedre tapos,te pedig annak sarkát mardosod.
Lukács 10,19........ ....... skorpiók
Ímé adok néktek hatalmat, hogy a kígyókon és skorpiókon
tapodjatok, és az ellenségnek minden erején;
és semmi nem árthat néktek.
Róma 16:20..................a Sátán
A békességnek Istene megrontja a Sátánt a ti lábaitok alatt hamar!
A mi Urunk Jézus Krisztus kegyelme veletek. Ámen.

Jézus a kígyó fejére taposott.
Máté 4 :10 "Ekkor monda néki Jézus :
Eredj el Sátán,mert meg van írva:Az Urat a te Istenedet imádd,
és csak néki szolgálj...
A tanítványok azt mondták:
Uram,még az ördögök is engednek nékünk a te Neved által.
/Lukács 10:17/

A bíztatás így szól nekünk:
A Békesség Istene megrontja a Sátánt a ti lábaitok alatt hamar./ Róma 16:20/

Pünkösd után vagyunk.Érzem a ritmust ! És te édes fiam,édes leányom ....?

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

qzez nagyon talalo... es hat picit , na jo nem irom le amit gondolok... de tetszik nagyon. a ritmuserzekkel altalaban volt kicsi gondom, de talan tobb gyakorlattal mint a "jo zeneszek"-nek nekem is ment. hat, oszintem, vagyom arra, hogy erezzem "jol" a ritmust. a Punkosd ritmusat...
szeretettel edes atyamnak, edes leanya. az egyik. :)
nagyon hianyoznak nekem, nekunk.

Névtelen írta...

nem hiába nem találtam semmit a régi címen, ha elköltözött Ernő bácsi :)) (Veresséknél a költözés nem gond :))
De jó, hogy megvan az új hely!
egy másik édesleánya, a nagyobbik lánya ágáról

Névtelen írta...

hogyne érezném... és még több erőre van szükségem, hogy végigtapossam az életutam. De a Szentlélekkel örömömre van!
Édesapám tudja mi a lelki apaság....úgy látom itt is:)
a nagyobbik lánya:)

encóka írta...

ez valóban sokkal inkább talpalávaló! nem mindig érzem a ritmust...
a másikat nem járom, ne tessék aggódni :)

Névtelen írta...

Nagyon jól fogott nekem is ez a bíztatás... Az Úr elkezdte megújító munkáját bennem is az elmúlt időszakban... sok dologra megnyílt a szemem... hálás agyok ezért NEKI!!!

a hosszúhajú (lánya) :D

Névtelen írta...

Ernő bácsi, bármit is írnék úgyis tetszik tudni:). Kinga

Névtelen írta...

nahát, édesapámnak mennyi lánya van...:D

zsoltáros írta...

Kedves Veress testvér --
hiányoztál Félix-fürdőről. Sok jót láttunk, hallottunk - előre is. Valahogy úgy sikeredett, hogy a szórványmisszióra esett a figyelem, legalábbis, az én szívemet olyan irányba fordítgatta az Úr. Az utóbbi időben sokat (túl sokat) merengtem azon, hogy milyen is lesz majd a nyugdíjas élet. Már tudom, ha éltet addig az Úr, jobb lesz, mint képzeltem...

Szeretettel,
Novák Jóska