2008. május 19., hétfő

Kegyelemből, hit által

Kegyelemből,hit által
Noha nem voltam sztár,csak egy átlag,
Tagadni-vagy titkolnivalóm nincs.
A jó lelkiismeret drága kincs.
Bár érdemem semmi, de semmi nincs !
Mégis azt várom,hogy indulást ints,
És ha lehullt rólam a porbilincs,
Halhatatlanul ott vagyok NÁLAD.
Gyergyószentmiklós 2007.dec.10.
Címkék: 'nem, sztár' 2007-12-10 00:00:00 id. Veress Ernő hozzáaszólás: 5 Hozzászólás RSS

1
Be Free2007-12-30 16:34:59
Dal:"Te változtathatsz átVirágport mézzéÁtfestesz minden éjszakátTündöklő fénnyé "

2
Be Free2007-12-30 16:40:52
LEGYEN BENNETEK ISTEN ORSZÁGA AZ ÚJ ÉVBEN IS: IGAZSÁGBAN,BÉKESSÉGBEN,ÉS SZENT SZELLEM ÁLTAL VALÓBUGYBORÉKOLÓ NEVETÉSBEN,MEGÚJULT ERŐBEN !

3
hajnaliszellő2008-01-23 08:32:47
Kedves Ernő bácsi és Annuska néni!Áldott, csodálatos, Isten jelenlétében fürdő új esztendőt kívánok maguknak, és sok-sok erőt és energiát, no meg egészséget! Szeretettel gondolok magukra férjemmel, és imádkozunk a szolgálatukért és életükért! Szeretettel: Rafaelné Szilvia /alias Hajnaliszellő/

4
hajnaliszellő2008-01-23 08:34:01
Szia, BeeFree! Neked is áldott új évet kívánok! Írj, én is fogok, csak most pihiztem az Úrban. A blogomban van új a nap alatt, oda is szeretettel várlak! Áldjon meg az Úr és ragyogtassa rád orcáját! Szeretettel Krisztusban: Hajnaliszellő

5
hajnaliszellő2008-01-24 12:07:41
Kedves Ernő bácsi!Szeretettel meghívom egy blogteres könyvajánló játékba. Ha van kedve, öt kedvenc könyvét ajánlhatja blogjában, hadd olvassák, ismerjék meg azokat a műveket, amiket önök is nagy áldásként forgatnak nap, mint nap. A játékba azután öt kedves másik blogteres ismerősének küldhet meghívót, megemlítvén őket a blogjában név szerint. Én nagy lehetőségnek tartom, hogy keresztény szerzők tollából származó nagyszerű, igaz és bölcs írások is napfényre kerülhetnek most. Hátha egyet-kettőt elolvasnak közülük, és épülésükre szolgál. Példaként beékelem, amit én írtam, hogy érthetőbb legyen:http://sylviarafael.blogter.hu/?post_id=240507Szeretettel kívánok minden jót: Szilvia /Hajnaliszellő/

Nincsenek megjegyzések: